luk menu

AdWords specialist

Vi ser vores AdWords specialister som en del af din virksomhed

Vi er et moderne og dynamisk 100% Google fokuseret bureau med speciale inden for Søgemaskineoptimering (SEO), Google Adwords (PPC), Content Marketing og Online PR. Vores fremgangsmåde er datadrevet, og baseret på mange års erfaring med markedsføring i Google for mellemstore, store og internationale virksomheder.

Vores AdWords specialister går meget op i at sætte sig ind i kundens sted og forstå hvordan den enkeltes forretning kører, samt målgruppe. Det er uhyre vigtig, for at komme korrekt i mål for optimeringen.

At skabe en god ROI på AdWords, er en kunst!

Hvorfor have en dedikeret AdWords specialist?

Mange virksomheder og personer tror de kan mestre opsætningen og optimeringen af AdWords kampagner, selv om de blot har arbejdet med få konti eller endda kampagner. Alle vores erfaringer viser dog, at hvis man ikke tidligere har administreret AdWords kampagner på ekspert-basis, så vil ROAS’en (Return On Ad Spend) også følge der efter.

At opsætte en AdWords kampagne med den givende annonceringstype er forholdsvis simpelt. Men at få den til at give grønne tal på bundlinjen er en kunst, som vi hos Searchmind har lært at mestre igennem en lang årerække af erfaring. Vi er også klar til at hjælpe dig!

Igennem en lang årerække, har vi hos Searchmind specialiseret os i AdWords på de forskellige annonceringstyper. Det betyder du er i gode hænder hos os og sikrer, at dit spend bliver grønne tal på bundlinjen og ikke blot er en omkostning.

Når du bliver kunde hos os, ser vi ikke os selv som en silent partner, der blot står for optimeringen af jeres AdWords. Vi ser os selv som en af dine medarbejdere, der blot arbejder fra et andet kontor. Lige præcis dét, sørger for et godt og nært samarbejde, hvor alle data og informationer bliver delt med dig og du altid ved, at du er i trygge hænder.

Vil du samarbejde med os?

Lad os hjælpe dig med at finde den rette løsning der matcher din virksomheds behov, så du får den rette synlighed i Google, der konverterer og skaber omsætning.