Flowr

Strategien

RAINS er oprindeligt kendt for sine kvalitetsregnjakker med design og æstetik for øje. Siden er produktporteføljen blevet udvidet med markant flere produktgrupper, der indebærer accessories, tasker, vinterbeklædning, mm. RAINS har 13 landesider og stadigt flere på vej.

Hvad vi gør

Gennem tæt dialog og samarbejde med RAINS’ e-commerce-afdeling er vi på ugebasis alignet omkring strategien, hvor vi bevæger os hen og hvad der skal fokuseres på nu og her – samt i det lange løb. Det tætte parløb gør, at vi er tæt på forretningen og forsyningskæden, så vi ved, hvor vi skal sætte ind for bedst mulig performance.  Vores tilgang indebærer blandt andet.

117%
Omsætning fra Google Ads
349%
Brugere fra SEO
64%
Omsætning fra Google Ads
92%
Omsætning fra Google Ads

More data

Google Ads  – på tværs af alle markeder

Jan. - sep. 2022

  • Omsætning +54,09%
  • Klik +76,95%: Fra 1.420.759 til 2.514.099
  • Omkostning +86,99%
  • ROAS -17,6 %: Fra 6,5 til 5,36

Sep. 2022

  • Omsætning +54,09%
  • Klik +76,95%: Fra 1.420.759 til 2.514.099
  • Omkostning +86,99%
  • ROAS -17,6 %: Fra 6,5 til 5,36

Testimonials

Vi har valgt Searchmind som fremtidig samarbejdspartner, da vi har brug for en stærk partner som udelukkende er specialiseret i at supportere den synlighed og vækst vi ønsker at få på søgemaskiner. Searchminds analytiske, proaktive og involverende tilgang gjorde vores valg af en ny Google partner ret nemt.

Searchmind har været stærkt medvirkende til, at vi har haft en stor vækst på både eksisterende og nye markeder”

Kasper Kjærgaard Nielsen
Head of E-commerce hos RAINS

Collaboration

Karsten Hansen,
Head of SEO at Searchmind

Da vi, tilbage i 2020, indgik samarbejdet med Searchmind, var det med fokus på at få en bedre SEO base og bedre udnyttelse af vores Google Ads, samt efterfølgende skalere begge kanaler. Vigtigst for os var at få en tættere og engageret samarbejdspartner.


Vi oplevede at de hurtigt satte sig ind i vores brand, koncept og marked, fandt de lavt hængende frugter, og arbejdede efterfølgende med langsigtede planer, samtidig med at de udfordrede os og udviklede hele FLOWR marketingmix løbende.


Med deres kompetente rådgivning indenfor rette marketingmix og samspillet mellem vores online kanaler, har vi efterfølgende valgt at samle hele vores marketingindsats under samme tag, for at kunne trække synergier mellem kanalerne, og samtidig have adgang til et passioneret team af specialister, indenfor hver deres kompetenceområde“. – Trine Hermansen, E-commerce Manager hos FLOWR.dk