SEO & ADS

Intimo

Ads

Igennem en komplet omstrukturering af AdWords, samt udrulning på Bing, har vi for Intimo opnået væsentlig bedre resultater. Intimo var indstillede på, at så længe det gav en god ROAS, havde vi hos Searchmind frie hænder til at lave annoncering som vi vurderede var i deres bedste interesse. Det resulterede i både Shopping, søgenetværk, YouTube og display annoncering, med og uden remarketing. Især remarketingsdelen fungerer godt for Intimo, da de har produkter der ikke krævede mange ekstra klik, før der blev foretaget en konvertering. RLSA, som vi benytter på alle vores kunder, er også her et godt supplement til de forskellige kampagnetyper. Her kan vi målrette efter allerede eksisterende brugere og målgrupper, hvor vi kan være endnu mere aggressive på klikpriser, da de tidligere allerede har vist interesse.

SEO

En af de første tasks for Intimo, var at omstrukturere hele websitets kategoristruktur. Strukturen var før en anelse rodet opbygget, som vi sørgede for fik alle de oplagte landingssider, der måtte være efterspørgsel efter på Google. På den måde – sammen med onsite optimering af alle kategorier – fik vi en base for Google, der kunne bygges videre på.

"Vi har fra dag et fået god sparring fra Searchmind, samt konkrete tiltag til hvad der skal gøres. Det har været over vores forventninger, hvilket vi er meget tilfredse med."
32 %
Stigning i trafik
209 %
Stigning i synlighed
23 %
Stigning i omsætning fra SEO
26 %
Stigning i omsætning fra Ads

Andre resultater