fbpx
luk menu

Intimo

Søgemaskineoptimering & AdWords



AdWords

Igennem en komplet omstrukturering af AdWords, samt udrulning på Bing, har vi for Intimo opnået væsentlig bedre resultater. Intimo var indstillede på, at så længe det gav en god ROAS, havde vi hos Searchmind frie hænder til at lave annoncering som vi vurderede var i deres bedste interesse. Det resulterede i både Shopping, søgenetværk, YouTube og display annoncering, med og uden remarketing. Især remarketingsdelen fungerer godt for Intimo, da de har produkter der ikke krævede mange ekstra klik, før der blev foretaget en konvertering. RLSA, som vi benytter på alle vores kunder, er også her et godt supplement til de forskellige kampagnetyper. Her kan vi målrette efter allerede eksisterende brugere og målgrupper, hvor vi kan være endnu mere aggressive på klikpriser, da de tidligere allerede har vist interesse.

SEO

En af de første tasks for Intimo, var at omstrukturere hele websitets kategoristruktur. Strukturen var før en anelse rodet opbygget, som vi sørgede for fik alle de oplagte landingssider, der måtte være efterspørgsel efter på Google. På den måde - sammen med onsite optimering af alle kategorier - fik vi en base for Google, der kunne bygges videre på.

Med strategisk outreach og løbende optimering, har vi siden starten af opstarten fået 224% mere synlighed på Google.

Stigning i trafik

0%

Stigning i synlighed

0%

Stigning i omsætning

0%

Udtalelse fra kunden

Anders Lund

"Vi har fra dag et fået god sparring fra Searchmind, samt konkrete tiltag til hvad der skal gøres. Det har været over vores forventninger, hvilket vi er meget tilfredse med."

Vil du samarbejde med os?

Lad os hjælpe dig med at finde den rette løsning der matcher din virksomheds behov, så du får den rette synlighed i Google, der konverterer og skaber omsætning.