Professionel håndtering og administration af din Google Ads
Google Ads kampagner er kendt for deres evne til at øge målrettet og relevant trafik. Derfor er Ads vigtigt for virksomheder i alle størrelser – uanset hvor ambitiøst et mål du og din virksomhed har. Ads kampagner er en af de mest effektive marketingstrategier, du kan gøre brug af for at udvide og styrke virksomhedens online tilstedeværelse på grund af de øjeblikkelige resultater, Ads giver.
Selvom det lyder simpelt, så er det ikke tilfældet – og derfor er der stor forskel på, om en Ads kampagne giver gode eller fremragende resultater. Fremragende resultater er selvfølgelig at foretrække, men vejen dertil kræver tid, ekspertviden, kreativitet i optimeringen af kampagnerne samt optimal forvaltning af dine Ads annonceringskroner. Essensen af arbejdet med Ads er at nå ud til de brugere, der søger efter de produkter, du tilbyder, og gøre dem til værdifulde kunder hos din virksomhed. Det er vores mål.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Vi er en ekstern Google Ads medarbejder
Hvad end dit mål er at tiltrække nye besøgende til dit website, øge onlinesalget, få flere opkald på telefonerne eller få eksisterende kunder til at købe mere – så er Google Ads vejen frem. Hemmeligheden bag en effektiv og succesfuld Ads kampagne ligger i detaljerne ved budgetoptimering til enheder, tidspunkter på døgnet samt indsigt i målgruppen og branchen bare for at nævne få parametre.
Mange virksomheder er af den opfattelse, at de selv kan løfte opgaven med opsætning, optimering og administration af Ads, men det kan vise sig at være en stor mundfuld. Det, du får ud af at arbejde sammen med en professionel Ads Specialist, er den rette erfaring, overblik og viden om annoncestrategier, hvilket er det, der skal til for at få den bedst mulige ROAS – Return On Ad Spend.
ROAS er det værktøj, vi bruger til at måle effekten af markedsføringen i Google Ads. ROAS-tallet viser, hvor mange gange du får dine annoncekroner igen i omsætningen, og kan derfor bruges til at beregne afkastet af en kampagne i forhold til omkostningerne ved den. Google Ads Specialistens fornemmeste opgave er at løfte ROAS og derved skabe grønnere tal på din bundlinje. Arbejdet med dine Ads kampagner bliver løbende afrapporteret, så du altid ved, hvor dine kampagner står, og hvad de giver af afkast.
Annonceringsplatforme i Ads
Lige så vel som vi kan optimere og eksekvere på dine Ads kampagner, så hjælper vi også gerne med rådgivning, så vi kan finde den fremadrettede strategi, der kan skabe de bedste resultater.
Følgende annonceringsplatforme klarer vi bl.a.:
Søgenetværk
Søgenetværket er i bund og grund et søgerelateret netværk af websites, hvor dine annoncer vises, når en bruger skriver ordene i den annonce, du har fået opsat
Shopping/PLA
Med Google Shopping kan du effektivt vise dine produkter fra din webshop direkte i Google, hvor de med billede, produkttitel, pris og beskrivelse bliver vist til brugeren
Remarketing
Når en bruger når et delmål på dit website, men ikke følger den til helt til dørs – som eksempelvis til indkøbskurven – kan denne bruger føjes til en remarketingliste
Displayannoncer
Display-annoncering består i grove træk af annoncer på andres websites og online fora – ofte som bannere, tekstannoncer eller som små videoer.
YouTube Annoncering
Har du et brand, du gerne vil have skabt større kendskab til, så er YouTube-annoncering uden tvivl noget, du bør overveje.
App Annoncering
Du kan med display annoncering nå ud til en stigende målgruppe igennem mobil apps.