luk menu

AdWords

Professionel håndtering af dine Google AdWords kampagner

Google AdWords kampagner er kendt for deres evne til at øge målrettet og relevant trafik. Derfor er AdWords vigtig for virksomheder i alle størrelser.

Faktisk kan en AdWords kampagne være en af de mest effektive måder at udvide din online tilstedeværelse, på grund af de øjeblikkelige resultater det bringer. Det er dog ikke så simpelt, som det lyder. Derfor er der stor forskel på, om en AdWords kampagne giver gode eller fremragende resultater. Vi går altid efter fremragende Adwords resultater og investerer derfor tid, ekspertise og kreativitet i planlægningen og optimeringen af dine kampagner. På den måde sørger vi for at dine AdWords annonceringskroner bliver forvaltet på bedst mulig vis.

Vi ser os selv som en ekstern Google AdWords medarbejder

Bliv vist for potentielle kunder, der aktivt søger efter dine produkter!

Hvorfor få hjælp til Google AdWords af Searchmind?

Mange virksomheder har den opfattelse, at de kan løfte opgaven med opsætning og administration af AdWords. Det kan de muligvis også, men ikke tilnærmelsesvis så godt som en AdWords specialist der har flere år på bagen og som ved hvad der skal til, for at få den bedst mulige ROAS (Return On Ad Spend).

Den overordnede hemmelighed bag en effektiv og succesfuld AdWords kampagne, ligger i detaljerne med budoptimering til enheder, tidspunkter på døgnet og meget mere, man umiddelbart ikke vil se som en basis AdWords administrator.

Har du eksempelvis en ROAS på 5 (5 kr tilbage, hver gang der bliver investeret 1 kr i AdWords), vil en af vores Google AdWords eksperter kunne løfte denne betragteligt og derved skabe grønnere tal på bundlinjen, selv om vi tager et administrationfee for optimeringen.

Vi går meget op i gennemsigtigheden og rapportering af vores arbejde, så du altid ved hvor dine AdWords kampagner står og hvad de giver i afkast.

 

Hvad går Google Adwords administration ud på hos Searchmind?

Google AdWords administration og optimering omfatter forskellige aktiviteter, i forbindelse med vedligeholdelse af din Google AdWords konto for at kunne planlægge, oprette og overvåge kampagnerne. Afhængig af konkurrencen og budgettet, omfatter AdWords administration følgende:

  1. Søgeordsanalyse og organisering
  2. Kampagneplanlægning og identificering af annoncegrupper
  3. Budgetplanlægning og justering af budpriser
  4. Annonce tekstforfatning og optimering
  5. Kampagneovervågning og analyse
  6. Rapportering af resultater

Denne liste kan minde om en trin-for-trin-guide, der nemt giver de ønskede resultater. Processen med at skabe effektive og rentable AdWords kampagner er langt mere kompleks og kræver både kreativitet og strategisk planlægning. Kun en kombination af dette kan levere de ønskede resultater, der i sidste ende gør, at lige netop din virksomhed skiller sig ud blandt konkurrenterne, uanset hvilken branche, der er tale om.

 

Giver AdWords mig plus på bundlinjen?

Giver AdWords plus på bundlinjen? Er det penge godt givet ud? Er det ikke bare en udgift? Det kan være nogle af de spørgsmål en virksomhed stiller sig selv, når der skal tages stilling til om det er relevant med et budget for denne annonceringsplatform.

Hos Searchmind sørger vi for at holde os inden for jeres budget, så omsætningen bliver en indtægt og ikke blot en udgift for en mindre omsætningsstigning. For at vi skal have et fremadrettet samarbejde, er det vigtig vi leverer resultater – og det har vi tænkt os at gøre!

Fordelen ved AdWords annoncering, er at du 100% har styr på hvor mange penge der bliver brugt på annonceringen og endnu bedre, hvor mange penge det giver igen. På den måde kan man let regne ud, om investeringen i administrationen hos os, er en god eller dårlig forretning.

Hvem kunne ikke tænke sig at bruge 1 kr på AdWords, hvis man kunne få 10kr igen?

Hvilke annonceringsplatforme er der i AdWords?

AdWords dækker over en bred vifte af annonceringsmuligheder. Det kan være alt fra tekstannoncer til billedannoncer, annoncering direkte på produkter med billeder og pris, mm. Hvad der præcis er relevant for dig og din virksomhed, afhænger rigtig meget af din virksomhed og hvad I sælger af produkter og ydelser. Det vil vi meget gerne rådgive og hjælpe med.

Følgende annonceringsplatforme klarer vi bl.a.:

  1. Søgenetværk annoncering
  2. Google Shopping / PLA
  3. Remarketing
  4. Displayannoncering
  5. YouTube annoncering
  6. App annoncering

 

Opstart eller overdragelse af Google AdWords konto

Hos Searchmind har vi gjort det nemt at skifte til os, således I ikke oplever “spildtid” hverken under overdragelse eller i den efterfølgende optimering. Det eneste vi skal bruge for at komme i gang, er derfor kun adgang til AdWords kontoen med kunde-id, hvorefter vores optimering kan påbegyndes.

Er du ny på AdWords og ikke allerede har en konto til annonceringen, vil Searchmind også her være behjælpelige til at opsætte denne, så vi hurtigst mulig og så smertefrit som mulig, kommer i gang med annonceringen og skaber salg eller henvendelser til netop din virksomhed.

I korte træk tager vi hånd om hele annonceringsprocessen på AdWords, så du i princippet ikke skal gøre andet end at tage stilling til de løbende optimeringsforslag vi kommer med.

Udtalelse fra kunden

AdWords
Google AdWords

Mads Heitman - Romhatten

"Jeg fik en stigning på 27% fra organiske kilder. På samme tid fik mine søgeresultater også et løft, så de ser mere præsentable ud, og det har øget min CTR betragtelig."

5 / 5

Vil du samarbejde med os?

Lad os hjælpe dig med at finde den rette løsning der matcher din virksomheds behov, så du får den rette synlighed i Google, der konverterer og skaber omsætning.