luk menu

Displayannoncering

Nå kunder på internettet og i apps med displayannoncering

Displayannoncering er en meget effektiv måde at få branding på. Annoncerne du ser rundt omkring på hjemmesider, er med høj sandsynlighed displayannoncering fra Google. De kan vises alle steder, hvor Google har en tilknytning:

  1. Hjemmesider
  2. Apps
  3. Mobilsider
  4. YouTube
  5. Gmail
  6. mm.

 

Display annoncering bliver vist på mere end 2 millioner websites og over 650.000 apps! (5. januar 2017)

 

google-displayannoncering

Opnå større kendskab og branding med displayannoncering

Med Google Displayannoncering kan du segmentere meget specifikt præcis efter din målgruppe, så du øger chancerne for at dine annoncer bliver vist til brugere der viser interesse for dine produkter. Det kan gøres på mange måder, hvor det især er effektivt med remarketing:

  1. Demografi (køn og alder)
  2. Placering
  3. Søgeord
  4. Interesser
  5. mm.

 

Ved at segmentere så præcist, vil dine annonceringskroner blive forvaltet på bedst mulig måde og skabe værdi for din forretning, frem for at være en udgift.

 

Hos Searchmind er vi eksperter i at opsætte displayannoncering der konverterer, så din forretning kommer til at få grønne tal fra Google.

Vil du samarbejde med os?

Lad os hjælpe dig med at finde den rette løsning der matcher din virksomheds behov, så du får den rette synlighed i Google, der konverterer og skaber omsætning.