Generelle marketing-begreber
October 7, 2024
OOH Markedsføring (Out-of-home Advertising)
Hvad er OOH (Out-of-home Advertising)?
OOH står of Out-of-home Advertising og dækker over al annoncering uden for hjemmet. OOH markedsføring er altså reklamer, som rammer modtageren, mens de er udenfor deres hjem og i offentlige områder; i byen, på vejen, på gaden eller lignende.
TIP!
Out-of-home Advertising er også kendt som out-of-home media, traditionel markedsføring, udendørs markedsføring m.m.
OOH markedsføring er isært et effektivt værktøj til at øge et brand eksponeringsgrad og øge sin brandværdi.
Typer af OOH (Out-of-home Advertising)
Som tidligere nævnt dækker Out-of-home Advertising over al markedsføring uden for modtagerens hjem. Herunder finder du nogle af de populære typer af Out-of-home Advertising:
- Reklametavler
- Busreklamer
- Taxareklame
- Displays
- Banner på bygninger mv.
Vil du have sparring ift., hvordan du kan bruge - og få mest mulig ud af - OOH markedsføring i din marketing? Ring til os på 30 12 42 72!
Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.
Vi kontakter dig hurtigst muligt!