Drømmer du om at arbejde i en styrende rolle, hvor du kan sætte din erfaring med inbound marketing og strategisk leadgenerering i spil? Så tag et kig på denne spændende jobmulighed.
I Searchmind søger vi en Inbound Marketing Lead til at styrke vores egne marketingaktiviteter på tværs af inboundkanaler.
Inbound Marketing Lead i Searchmind
I rollen som Inbound Marketing Lead får du ansvaret for at definere og drive Searchminds inbound marketing. Vi leder derfor efter en kollega, som kender sin vej rundt i landskabet, når det handler om at bygge den bedste leadgeneringsmotor.
Vi forventer ikke, at du kan gøre det alene. Du bliver omringet af specialister, der er eksperter inden for hvert deres område – herunder PPC, Paid Social, SEO og E-mail. Derudover har vi et Creative Team, som kan understøtte det visuelle aspekt med både grafik og video.
Til gengæld har vi en forventning om, at du er nysgerrig af natur og løbende identificerer nye værktøjer, formater og kanaler indenfor den digitale marketingdisciplin, som du afprøver og implementerer.
Derudover vil det være en fordel, hvis du kan bringe CRM-erfaring (Hubspot) i spil.
Du vil blandt andet komme til at sidde med følgende:
- Udarbejde strategi for inboundindsatsen på tværs af kanaler.
- Udvikling, opsætning og løbende optimering af content til diverse platforme.
- Opsætning af landing pages, e-mail flows og andet indhold i CRM-systemet (Hubspot).
- Analyse af performance på marketingindsatserne, så vi sikrer en datadrevet tilgang.
- Løbende dialog og samarbejde med salg, ledelse, specialister og eksterne samarbejdspartnere.
- Håndtering af sociale medier – både annoncering og organisk.
- … Er der noget, vi mangler? Det er her, du kommer på banen med relevante arbejdsområder og opgaver.
Om dig | Vores nye kollega
Vi søger en struktureret og resultatorienteret specialist, som motiveres af ambitiøse mål og som ikke er bange for at tage ansvaret som Lead.
For os er det ikke antallet af års erfaring eller din karrierevej, der er afgørende. Det er din vindermentalitet, drive og lysten til at lykkes til gengæld. Kan vi samtidig mærke, at du er topmotiveret og brænder for at komme i gang, så du bliver mødt med high fives.
Derudover er det absolut en fordel, hvis du:
- Har relevant erfaring fra en stilling eller arbejdsopgaver fra andet bureau eller virksomhed, som kan bringes i spil.
- Er en stærk kommunikator, der kan bringe de rette argumenter til bordet.
- Er åben, udadvendt og proaktiv i samarbejdet med kolleger og samarbejdspartnere.
- Er en dygtig projektleder, der trives med varierede opgaver og projekter.
- Er drevet af at skabe resultater og har god forretningsforståelse.
- Har erfaring med Hubspot, dette er et stort plus!
Hvad bliver du en del af?
Searchmind er et prisvindende performance marketing bureau placeret i hjertet af Aarhus. Du får +50 dedikerede kolleger, der er blandt branchens absolutte top.
Vi arbejder hver dag for at hjælpe vores kunder med at optimere deres digitale tilstedeværelse og vækste forretningen via datadrevet markedsføring. Vi har desuden et misundelsesværdigt godt kollegialt sammenhold, som vi glæder os til at udvide med endnu en værdsat kollega.
Som medarbejder i Searchmind vil du hurtigt mærke, at vi værner om vores sammenhold og kultur på arbejdspladsen, da vi ved, at det er vigtigt for et inspirerende og motiverende arbejdsmiljø.
Glæd dig desuden til:
- Nyt og lækkert kontormiljø i Aarhus C med frokostordning, danskvand og god kaffe.
- Fleksible arbejdstider, en varm atmosfære og flad struktur.
- Engageret faglig sparring, vidensdeling og workshops.
- Familiepolitik, der bl.a. indebærer 24 ugers orlov med fuld løn i forbindelse med familieforøgelse og mulighed for ekstra fleksibilitet, når man vender tilbage.
- Privat Sundhedsforsikring.
Bliv en del af vores team
Har vi ramt plet? Så send os dit CV og ansøgning til [email protected]. Vi holder samtaler løbende – og vi har brug for dig, så du må gerne søge hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til jobbet? Så er du meget velkommen til at kontakte CPO, Kasper Kolaski på [email protected].
Af hensyn til GDPR skal du undgå oplysninger som CPR-nummer og andre personfølsomme oplysninger i de dokumenter, du sender til os.