
Stigning i synlighed på 979 %!
Fysio-shop.dk har i længe lavet B2B-salg, hvilket de stadig gør, men havde en intention om at indtage B2C markedet også. For at få salgene direkte til forbrugerne med ind i forretningen. På samme tid er der også en afledt effekt, hvor flere forhandlere vil opdage Fysio-shop.dk, og på den måde øge antallet af forhandlere også.
SEO
Helt fra start, havde vi intentioner om at komme op og ranke på de helt tunge søgeord og sætninger, da Fysio-shop’s produkter er af rigtig god kvalitet, og ikke i samme prisleje som de prisbillige alternativer. Derfor var det vigtig at ligge øverst på Google, så forbrugeren og forhandleren kunne se, at dette er kvalitetsprodukter med en god ballast. Vi lavede en A-Z overhaling af hjemmesiden iht. SEO og forbrugeren, samt udvidede strukturen til at dække alle de forskellige produkttyper. Det gav Google en god forudsætning for, at alle relevante ord og sætninger vi ville ramme, nu havde optimale forhold. Herefter en outreach strategi, der sørgede for værdi i Googles regi og resultaterne kom forholdsvis hurtig. Allerede efter de første 6 måneder var Fysio-shop’s synlighed på Google steget 979%!