Vores kunders resultater er ikke tilfældige. Se her, hvordan vi har brugt indsigt, dataanalyse og kreativ eksekvering til at skabe vækst, værdi og ROI.

Cases

(0)

Organic Basics Global Search Awards 2025

Med to nomineringer til Global Search Awards 2025 anerkender de innovative og bæredygtige metoder, der er blevet anvendt i denne skalérbare PPC-strategi.

80
%
stigning i konverteringer på tværs af Europa og USA

Maanesteen
Global Search 2025

Resultaterne gjorde, at casen blev nomineret to gange til Global Search Awards 2025.

126
%
stigning i non-branded organisk klik - YoY

SCO Cykler

SCO Cykler ønskede en ny webshop og en skarp SEO-overgang – resultatet blev markant vækst i organisk trafik og synlighed.

95
%
Stigning i organisk trafik efter ny webshop gik live

Organic Basics

Organic Basics drømte om en betydelig vækst i omsætning via PPC sideløbende med international ekspansion.

30,57
%
Af den samlede omsætning skabt af PPC

Dyberg Larsen

Dyberg Larsen ønskede en stærkere markedsposition med øget salg samt at tage hul på det tyske marked.

340
%
Flere køb i webshoppen

Designa

Designa ønskede at løfte deres brandkendskab og få flere leads med deres paid social-indsats.

58,25
%
Flere leads skabt gennem paid social

Fleggaard

Fleggaards mål var at genvinde tabte markedsandele i deres fysiske butikker og øge deres Click & Collect ordrer betragteligt.

71,22
%
Flere butiksbesøg

bareen

bareen ønskede at skalere deres PPC-omsætning til nye højder og samtidig hæve andelen af non-brand kunder.

318
%
Stigning i søgninger på brandet

ADAX

ADAX drømte om at optimere deres leadgenerering gennem e-mail marketing - med vækst og brandloyalitet som mål.

1428
%
ROI fra e-mail marketing

Kalundborg Skov Park Have

Kalundborg Skov Park Have ville øge ROAS, omsætning samt indfri deres potentiale på Paid Social.

207
%
Stigning i indtægter fra Paid Social

Rains

Rains havde et mål om at skalere væksten og ekspandere til nye markeder – men uden at gå på kompromis med profit.

117
%
Stigning i omsætning fra Google Ads

FLOWR

FLOWR ville udfordres på nuværende strategi og opsætning, for at opnå betydelig omsætningsvækst på både SEO og Google Ads, samt synlighed.

126
%
Øget synlighed

Munk Store

Munk Store ville holde sig konkurrencedygtige på et udfordrende marked og ligge i toppen af søgemaskineresultaterne.

59
%
Flere søgeord i top 3 på Google

LinusPro Nutrition

LinusPro Nutrition ville øge deres andel af topplaceringer, organisk synlighed og trafik i et konkurrencepræget marked.

1500
%
Vækst i månedlige besøgende

POMPdeLUX

POMPdeLUX havde et mål om at fastholde eksisterende samt tiltrække nye kunder, hvor alle kørende kampagner skulle bidrage positivt til ROAS og omsætning.

22,59
%
Stigning i ROAS

ANGULUS

ANGULUS ville forbedre deres synlighed og øge trafikken på deres website. Målet var en betydelig stigning i organisk trafik fra ikke-brandede søgeord.

227
%
Ikke-brandede søgeord i top fem placering i søgeresultaterne

Rue Birch

Rue Birch ønskede stærkere organisk synlighed – resultatet blev 458% mere trafik, mange flere topplaceringer og senest 63% flere eksponeringer på Google.

458
%
Stigning i organisk trafik

Lykkebo

Lykkebo ønskede at styrke deres synlighed på lejeboliger i Aalborg – resultatet blev 140% flere eksponeringer, 75% flere besøgende og topplaceringer på søgeord som "lejebolig Aalborg" og "lejlighed Aalborg"

75
%
stigning i besøgende fra Google

Skal vi finde dit potentiale? Lad os påvirke og forandre din forretning.

Minding people
Minding business
Kontakt

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.

Tak for din anmodning -
Vi kontakter dig hurtigst muligt!
Hov! Noget gik galt. Din besked bev ikke sendt.

Searchmind skal bruge dine kontaktoplysninger for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid fravælge kommunikation fra os. Se vores privatlivspolitik for mere information.