Vores kunders resultater er ikke tilfældige. Se her, hvordan vi har brugt indsigt, dataanalyse og kreativ eksekvering til at skabe vækst, værdi og ROI.
Cases

Organic Basics Global Search Awards 2025
Med to nomineringer til Global Search Awards 2025 anerkender de innovative og bæredygtige metoder, der er blevet anvendt i denne skalérbare PPC-strategi.

Maanesteen
Global Search 2025
Resultaterne gjorde, at casen blev nomineret to gange til Global Search Awards 2025.

SCO Cykler
SCO Cykler ønskede en ny webshop og en skarp SEO-overgang – resultatet blev markant vækst i organisk trafik og synlighed.
.webp)
Organic Basics
Organic Basics drømte om en betydelig vækst i omsætning via PPC sideløbende med international ekspansion.
.webp)
Dyberg Larsen
Dyberg Larsen ønskede en stærkere markedsposition med øget salg samt at tage hul på det tyske marked.

Designa
Designa ønskede at løfte deres brandkendskab og få flere leads med deres paid social-indsats.
.webp)
Fleggaard
Fleggaards mål var at genvinde tabte markedsandele i deres fysiske butikker og øge deres Click & Collect ordrer betragteligt.
.webp)
bareen
bareen ønskede at skalere deres PPC-omsætning til nye højder og samtidig hæve andelen af non-brand kunder.

ADAX
ADAX drømte om at optimere deres leadgenerering gennem e-mail marketing - med vækst og brandloyalitet som mål.
.webp)
Kalundborg Skov Park Have
Kalundborg Skov Park Have ville øge ROAS, omsætning samt indfri deres potentiale på Paid Social.

Rains
Rains havde et mål om at skalere væksten og ekspandere til nye markeder – men uden at gå på kompromis med profit.

FLOWR
FLOWR ville udfordres på nuværende strategi og opsætning, for at opnå betydelig omsætningsvækst på både SEO og Google Ads, samt synlighed.

Munk Store
Munk Store ville holde sig konkurrencedygtige på et udfordrende marked og ligge i toppen af søgemaskineresultaterne.

LinusPro Nutrition
LinusPro Nutrition ville øge deres andel af topplaceringer, organisk synlighed og trafik i et konkurrencepræget marked.

POMPdeLUX
POMPdeLUX havde et mål om at fastholde eksisterende samt tiltrække nye kunder, hvor alle kørende kampagner skulle bidrage positivt til ROAS og omsætning.

ANGULUS
ANGULUS ville forbedre deres synlighed og øge trafikken på deres website. Målet var en betydelig stigning i organisk trafik fra ikke-brandede søgeord.

Rue Birch
Rue Birch ønskede stærkere organisk synlighed – resultatet blev 458% mere trafik, mange flere topplaceringer og senest 63% flere eksponeringer på Google.

Lykkebo
Lykkebo ønskede at styrke deres synlighed på lejeboliger i Aalborg – resultatet blev 140% flere eksponeringer, 75% flere besøgende og topplaceringer på søgeord som "lejebolig Aalborg" og "lejlighed Aalborg"