Vores kunders resultater er ikke tilfældige. Se her, hvordan vi har brugt indsigt, dataanalyse og kreativ eksekvering til at skabe vækst, værdi og ROI.
Cases
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/664c96dd2e158283c9e8b406_Casebilleder%20(7).webp)
Organic Basics
Organic Basics drømte om en betydelig vækst i omsætning via PPC sideløbende med international ekspansion.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/663e0af7a1c93f7ec396ccc9_Fleggaard%20(1).webp)
Fleggaard
Fleggaards mål var at genvinde tabte markedsandele i deres fysiske butikker og øge deres Click & Collect ordrer betragteligt.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/664319b2f921f7ff6ff70a6e_Casebilleder%20(1).webp)
bareen
bareen ønskede at skalere deres PPC-omsætning til nye højder og samtidig hæve andelen af non-brand kunder.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fc7728968b7a217fb1_Adax.webp)
ADAX
ADAX drømte om at optimere deres leadgenerering gennem e-mail marketing - med vækst og brandloyalitet som mål.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/6645ec1a6629ba7106721adf_Casebilleder%20(5).webp)
Kalundborg Skov Park Have
Kalundborg Skov Park Have ville øge ROAS, omsætning samt indfri deres potentiale på Paid Social.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fb7a8e3c2c8a381e4b_Rains.webp)
Rains
Rains havde et mål om at skalere væksten og ekspandere til nye markeder – men uden at gå på kompromis med profit.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fc6faca7472d0f3e73_Flowr.webp)
FLOWR
FLOWR ville udfordres på nuværende strategi og opsætning, for at opnå betydelig omsætningsvækst på både SEO og Google Ads, samt synlighed.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fbbb3b09790e17431a_Munkstore.webp)
Munk Store
Munk Store ville holde sig konkurrencedygtige på et udfordrende marked og ligge i toppen af søgemaskineresultaterne.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fb29d45f08ff8264a3_LinusPro.webp)
LinusPro Nutrition
LinusPro Nutrition ville øge deres andel af topplaceringer, organisk synlighed og trafik i et konkurrencepræget marked.
![](https://cdn.prod.website-files.com/662bb267ab2bf43bace3bd31/662d48fb9fd7e88155753dd1_Pomp%20de%20Lux.webp)
POMPdeLUX
POMPdeLUX havde et mål om at fastholde eksisterende samt tiltrække nye kunder, hvor alle kørende kampagner skulle bidrage positivt til ROAS og omsætning.