
Strategi
Klarvinduer blev etableret med egen fabrik i Estland i 2014 og producerer udelukkende kvalitets vinduer og døre til det danske marked. Klarvinduer efterspurgte derfor en seriøs samarbejdspartner til at hjælpe med at udbrede kendskabet og dermed øge salget i Danmark. Branchen er kendteget af dygtige udbydere, så konkurrencen er hård. Strategien for Klarvinduer bestod derfor i at øge synligheden i Google og dermed at være til stedet, når potentielle kunder søger efter deres produkter. Searchmind blev valgt som strategisk og udførende samarbejdspartner til at løse denne opgave.
Onsite – SEO
Med fokus på de vigtigste kategorier for Klarvinduer gik Searchmind igang med markant at øge placeringerne på vigtige søgeord, som i samarbejde med Klarvinduer blev valgt ud fra høj søgevolumen og relevans. Sideløbende blev der udarbejdet relevant content, som har til formål at øge longtail trafik, således Klarvinduer dækker hele beslutningsprocessens søgefaser.
Offsite – SEO
Onsite strategien blev understøttet af en gennemgribende outreach indsats, hvor Searchmind stod for hele eksekveringen og samarbejdet med medier og bloggere. Formålet var at opbygge tillid og relevans gennem strategisk udvalgte linkmuligheder, som Searchmind stod for at afdække.